spännande grejer

Lär ju inte få pris för bästa bloggerska 2016 iallafall men har jag inte kul o säga så har jag ju inte..
Men igår börja jag bli sjuk lite huxflux sådär men tränade älskade crossfit ändå PLUS att jag har typ benhinneinflammation sen allt spring på asfalt så igår vart ju inget bättre precis 😴 dumt men var skönt pass!! Jag o Lovisa har skärpt oss nu o kört mage efter de två senaste passen nu så vi måste fortsätta med det!! 
Aja men idag ska jag ICKE träna för vill va frisk och kunna träna på lördag och kanske kanske imorn oxå. 
Men nu snart ska jag iväg på spännande grejer, ska nämligen tatuera mig ju!! 2 stycken. Typ as nervig nu men det blir nog great!! Bestämde typsnitt till texterna igår typ.. är alltid i sista sekund. Men slänger kanske upp bilder sen men ni som läser min blogg (är ju typ bara Lovisa o Sara! Kanske mamma..) ni ska ju ändå med o se men man kan ju låtsas att nån annan oxå är intresserad 👊

Juste fick faktiskt redo på vart man ska vara på sista praktiken idag och jag fick mitt förstahandsval så ska vara 5 veckor på barn och ungdomsavdelningen så hoppas det blir skoj!!
Men tjolahopp snart kommer lovilovan o måste underhålla Sarisen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0