dålig uppdatering.. IGEN..

hejhopp,
aa dåligt med inlägg nu. men har verkligen inte orkar suttit vid datorn.
får väl ta och berätta långt tbx...
Julafton:
mamma och jag åkte upp till kyrkogården och tände ljus på pappas grav. oså hitta jag en mobil :'D ( god gärning)
aa mormor och morfar kom hit :) åt mat och kolla kalle anka :) sen julklappar :)       fick ett par skullcandy hörlurar, flickan som lekte med elden (bok), björn borg trosor, pegar som det stpr mamma är bäst på, handuk och pegar aa typ det av mammii :) av brur fick jag män som hatar kvinnor (bok) och en tröja. av Mormor och morfar fick jag legins, strumpbyssor och pnegar typ :) aa så det vart lyckat :)
dagen efter julafton: jag och mamma åkte in till nora och hämta Camilla :) sen åkte vi och lämnade mobilen jag hitta på julafton till  gubben som hade tappat den :) sen åkte vi vidare till örebro mötte Brur och malin på bioN och så såg vi götakanal 3 :) haha :'D brabra! 3,5/5 fåren iaf :)
aa sen dess hare inte vart mkt.
igår: åkte jag och mamma spark, åkte bort och mötte anki :) och så åkte vi hem hit igen och haha lekte lite i snön ;) sen varmchoklad :))
sen har det bara vart chill :)
ajaa nu ska jag kolla the hill ;*
får se vad som händer imorn oså :) hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0