"jag drar ner byxorna och så kollar du"

tisdag!
halojsan! på b-tiden gick jag och sanna till björn och fårga om han kunde öppna datasalen så vi kunde få skriva ut So/Svenska arbetet :) oså när vi står där inne säger sanna, du ska se mitt knä. jag ba men dra upp så jag får se då. så gick det ett tag oså säger sanna "Jag drar ner byxorna så kollar du"  hahha :'D kan bli lite fel ;) men men aa sen gick jag och sanna upp till kyrkan för vi skulle ha körövning. jag och sanna va kanske lite tidiga men vi hade kul endå :)) haha
aa oså körde vi igenom allt oså :)
sen kom vi tbx till skolan, dirrre in i matsalen och äta, det dög. sen på gympan dansa vi juldanser! :D vi ska ju tävla nästa fredag när vi slutar ! Tagga 9F :D hahah<3
aa sen bilden och matten inge speciellt.  sen va camilla där när jag sluta och mötte mig och så gick vi och tog ut pengar och sen hem och åt hos Camilla för jag va så hungrig :) sen aa typ åkte jag hem och ikväll blir det plocka fram och allt. för imorn åker 9F till sthlm med 9e men men :D det kommer bli kalas! blir ett atg på stan oså oxå :)
så ska man gå upp runt 4 oxå! JIHOO!! bussen går från skolan 05.30.... död va namnet!
ajaa ska fixa allt oså nu!
pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0