JULLOV! *

mamma åkte på kryssning igår så pontus fick köra mig till skolan till halv 8 imorse för att värma upp med kören oså :) sen starta det vid halv 9 vi sjöng, jag sjöng min solo låt igen.. sen spela massa band och gympauppvisning och lärarna dansade :') och sen hade 9:orna sin danstävling.. vi va fan nära.. jäla c usch! 2a blev vi iaf :) bra gjort! <3
sen till klassrummet för att få betygen.. öppna inte mitt förens jag kom hem , trodde jag hade blivit sänkt i massa men det va egentligen bara i kemi ;/  7 Vg och resten G iaf så det får duga för den här terminen :)
hade VG i Geografi, Teknik, Hemkunskap, Idrott, Spanska, Svenska och musik :) höjt mig i 2 tror jag ;/ och sänkt mig i ett så det är väl bra det.,
och jag vet att det har varit dålig uppdatering, men har inte haft orken. och dessutom får ni väl skylla er själv aom ni läser om min tråkiga vardag så :)
får se om jag orkar åka in på fysträningen imornbiti :) det märks.. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0