kommer inte på nån rubrik

hejhopp i lingonskogen! :)
GYO dag idag på lindeskolan :) först kolla jag på omvårdnad fick gå runt på olika "stationer" :) vi fick ta blodprov, eller sara tog på mig och hon tog ju kanske lite för långt upp men iaf, där satt jag och höll på att svimma vafan! :') usch ;) mätte blodtryck osånt :) sen stack vi i venerna ( armveket typ ) :) aa men inte på människor för dom som trodde det, nej det va typ som en plast arm :) haha det va bara jag som testa, madde sa att jag skulle ta några stycken såna där tubar för det va inte säkert att jag skulle lyckas första gången :) och så satte jag dit nålen och allt och stack och klara det första gången :'D STOLT!!
haha ajaa va rätt chill. sen hade vi lunch. och sen gick jag och linn och massa andra till bygg :'D haha
Jag, linn, ellinor, sandra och kim va med Hampus och Jacob :'d dom visa runt oss lite och sen fick vi bygga fågelholkar :'D haha Sandra och Kim va ju dårå kungarna på att såga :'D sandra såga sig fasiken i tummen :')) hahah klant! :) aa sen fortsatte elli, kim och sandra på den ena och jag och linn på den andra :'D haha ni kan ju bara tänka er mig och linn göra en fågelholk :'D hahaha
Men snygg vart den tillslut :'D
hahah sen konsert med estetarna, satt med linn och robin :'D hahaha
aa sen sa jag åt linn att hon skulle vara smart om hon åkte med samma buss som mig för då skulle det va mindre folk. men självklart kommer typ alla springandes över och tar den bussen oxå... ååh.. happ :'D
Jag och linn har haft en bra dag iaf :D:D

Imorn blir det tbx till skolan, jag och sanna ska dömma 8ernas innebandyturnering mellan halv 9 och halv 11 tror ja :') najs! :D nu ska jag skriva klarre tekniken :'D pusshej och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0