träningsvärk...

tjoho :)
lörden börja med att jag åkte till örebro vid 9 hoppa av vid resecentrum och bli upphämtad av Anna & Jesper :) Vi åkte direkt till Melinshallen för att träna fys med motivationslaget.. fyfan jag tror jag va sämst där.. aja! Sen åkte jag, Anna , Jesper och Robin till sweat chili för vi skulle äta, men dom hade inte öppnat än så vi satt i bilen och vänta kl.12 öppnade dom och klockan halv 1 skulle vi va ute på mosjö ( typ marieberg ) så vi fick beställa med oss maten och sitta där ute och äta. Väl ute på Mosjö, så va Hanna Thorsen där :) Talangscoute och har hand om flicklandslaget i golf! hon skulle hålla föreläsning för oss och sen göra övningar, men jag gick tidigare för jag skulle till nora och sälja med Spanskan, ( eftersom vi ska till barcelona i juni ) så mamma kom som en raket och så åkte vi till nora, stod och säljde där med Linn & Jesper i regnet, do andra stod ju iaf under tak coh vi dela på ett paraply.. hmm ajaa :) Gick bra iaf! men sen så bestämde jag, jesper och linn att vi 3 kunde stå idag med så det gjorde vi :) Vi kalla dit Wille oxå ;) hahah slutsålt fick vi iaf på allt :) bra.
Aa och träningsvärk kan jag säga att jag har.. bröst, låren och armarna.. usch! :) men men :)
wille och jesper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0