första dagen efter praoen!

helue!
första dagen efter praoen idag, kändes verkligen. har typ glömt bort allt! :o hmm.. ajaa, efter skolan blev det in till örebro och dansa :) har nästan gjort klart våran första dans till showen nu :) så vi har mest gjort på juldansen (hallelujah) som vi ska visa upp nästa vecka .. hmm känns ju bra eftertsom jag inte va där förra veckan och dom börja med den då, så jag har fått proppat in en 2 mins låt i hjärnan och den dansen ska jag kunna nästa vecka ;/ saja får gå som det går :)
studiedag imorn :) gött! ska typ plugga hela dan.. fick reda på idag oxå att jag har spanska prov på torsdag oxå..
det är fasiken as mkt nu..
biologi prov på onsdag, Spanska prov på torsdag, So/svenska inlämning på fredag, sen hemkunskapen till nästa torsdag, och teknik till nästa torsdag oså äre säkert nå mer.. åh skolan säger jag bara...
ajaa tjingeling!
älskar låten! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0