Första dagen på praoen!

hallå där kött och blåbär ! :)
happ första dagen på praoen idag :))
mamma körde mig till linde imorse oså vart det upp till 6an och träffa Janne :) sen vidare runt i hela lasarettet kändes det som ;o aa men det vart typ ner i källarn, där man byter om.. fick ett skåp och kläder :'D haha mina fina vita kläder ;)
sen upp till ortopeden och träffa Lotta och alla :) va med Lotta idag, och röda "laget" men mest lotta :)
har fått vart med och gjort en hel del faktiskt :) rätt spännande ;)
när jag kom dit visste redan patienterna vad jag hette :'D haha va lite kul, dom är så söta så :)
trodde faktiskt inte att det skulle va så chill men det är as skönt :)
imorn blire iaf va med Lena på blå :) får väl se hur det är :D
men jag tycker faktiskt väldigt mycket om min prao plats redan :)
nej nu ska jag bänka mig framför teven och kolla Ullared! :D
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0