fredag den 13!

hejhopp! :)
skolan idag, jag och sanna fick som vi ville och vi dansa på gympan ;D hahah <3 sen volleyboll... men men
gjorde klart matteprovet idag oxå, efter som våran mattelärare glömde typ halva provet oså fick jag svara igen på allt som jag hde fel på XD hahah
aa iaf sista lektionen, fysik kolla vi på playa del sol och så fick vi reda på vad vi fick på miljöarbetet :) det dög väl,
sen efter det åkte jag och mamma upp till lärkeskolan så tog jag grisinfluensan sprutan :( man va fan tvungen att sitta kvar i 10 minuter efetråt för att dom skulle kolla på man mådde bra efter den. oh jag tror aldrig det har tagit så lång tid att ta spruta! kändes som hon trök in flera sprutor.. usch!
aa snart blire in till nora och på kören sen buss efter det in till örebro och möta jenny och sen hem till jenny :'P
och imorn drar vi med motivationslaget till Boda Borg kl.07.30! ;) taggad!
men jag ska väl kila nu! :)
pusshejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0