guld helg

fredags : åkte in på kören sen vidare med buss till örebro :) mötte upp Jenny sen buss hem till henne :) tog det mest lugnt under kvällen, kolla idol och sånt :)
sen igår vart det upp tidigt och iväg till södra station och möta alla :) för att sen åka till BodaBorg :) Gubben som berätta för oss om BodaBorg digga fan mig ;) hahah schöööning!  aa sen blev vi iaf indelade i lag :) och tjejerna splittrades direkt :) jag fick ju mitt dream team asså ;) hah Jag, Räkan, Jacob & Anton :) vi va dom enda som tog svart ;) aa sen efter maten drog jag och jenny och körde bara vi två Xd hahah kan ju säga att det gick ju inte driekt kanon.. :) haha ajaa när vi kom tillbaka till örebro drog jag och jenny hem och la oss i sängen och sov :'d hahah fyfan så jäla gött ;)  sen gick jag till Willy's och åkte med bruren hem :) blev en sväng förbi hos mormor och mrofar! och vad kan jag säga. jag älskar min morfar! för söt <3 :) haha
aa sen kom hem dega vid teven, mådde skit tack vare sprutan..  vakna imorse med förbanad hosta som vägrar ge sig!
hmm, får väl se om det blir bättre, ska iaf inte dansa imorn tyvärr :( men men Praoen börjar imorn :) ska bli kul, vet ju inte direkt några tider jag har förutom att jag ska vara där kl.8 imorn :) men men det märks ;)
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0