Måndag..

första dagen på veckan.. är verkligen sjukt trött har vart det hela dagen, som det har märkts :) hah
ajaa, skolan har rullat på iaf :) Sanna och jag har typ skrattat igenom hela dagen, inte så ovanligt men ja!
sen blev det in till örebro och dansa :) hah lika kul med Hanna på vägen in sen mötte jag Jenny på stan gick till la baguette och köpte mat och gick till dansen och satte oss där och prata med Emma (dansläararen) :) hahah aa sen iaf, var verkligen för trött för dansen idag.. PLUS! bara för jag är så liten så fick jag va inne i klumpen på dansen och bara lyfta upp ... sry men jag kommer inte ihåg vad hon heter, inte så viktigt iaf! ajaa så jag står där på knä och inte syns det va ju gulligt! hmm ;/
jaja, och nu taggar jag sängen innan jag somnar här :D
GODNATT! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0