myskväll med flickorna igår!

följde med Sanna hem efter skolan igår, gjorde inte så mkt ;) gick runt i sannas rum! bokstavligen!! ;) haha
sen senare gick vi till berra burra och köpte kebab och mötte therese :) mulll! <3
hem till sanna och åt, sen typ chill, film :) as najs:))
jag och therese sov oxå kvar hos sanna, therese och sanna sov i sannas säng och jag tröck ner mig i sannas LILLA!!! typ 2manna soffa och sov där :) hah hmm vakna med nackspärr och ont i ryggen och knäna!
fick fasiken ligga i fosterställning hela natten :'D hahha heter man johanna så gör man
therese drog till stallet vid 9 imorse så efter det gick jag och sanna och la oss och sov igen ;) sen fick det bli frulle vid typ 12 sen typ lägga oss i sängen och gosa lite framfär äntligen hemma ;) hah och sean banan! roompa! <3 hah
aa sen åkte jag och mamma upp till pappas grav <3
sen hem och bara chill :) får se vad som händer imorn :)
pusshej
min underbara säng <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha fett kul vare :D

2009-11-08 @ 14:53:36
URL: http://saaannapersson.blogg.se/
Postat av: johanna :D

helt klart ;D

2009-11-08 @ 19:14:06
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0