rubrik! :'D

inte hänt så mkt idag int :)
kim drog bort min stol i cafeterian när jag skulle sätta mig och det är typ sten golv där inne så jag tror jag bröt rumpan!! :(
ajaa
på gympan tjata jag och sanna om att vi skulle dansa men det gick inge vidare så vi ställde oss bland alla som spela basket och sjöng " i natt i natt är det du är det jag.." och bugga :'d hahah inte helt klara i huvudet ;)
ajaa sen fick vi va med och spela basket iaf,
aa sen på matten spela jag, Desireé, Felix, Elias & Shwana plump XD haha bäst oså stod camilla utanför och vänta ohc kolla på min i fönstret :') haha <3
sen följde jag med camilla hem i en timme elr nå sen hem och plugga kemin tjosan :)
aa iaf måste gå och plugga nu igen, prov imorn!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0