slut på lov

första dagen idag efter lovet :) börjar med att försova mig till kvart i 8 och med att jag har en bit att åka ( tar kanske 10 min) så var det bara upp och klä på sig och i princip åka ;/ hmm ajaa det funkade iaf :)
jag och Sanna gjorde klart våra rosa mjukisbyssor idag :D as najs vart dom, sköna till tusen är dom iaf :)
dagen rulla på och eftersom B inte är i skolan så satt jag helt mobbad i mitten ;/ kändes ju kanon! alla bara satt och kolla på en :( ajaa
fick tillbaka So provet idag, judendomen, typ G+ på den, duger för jag hade faktiskt typ inte pluggat :) och engelska provet fick vi oxå tillbaka. 91 / 142, vg va 101 så jag va bara 10 poäng ifrån :'D men men G + får väl duga :) sen Cpa jag och sanna genom engelska lektionen! :) hah
sen blev det iaf till örebro och dansa :) as najs ! träffa Jenny oxå som kom hem fårn turkland i typ lördags elr söndags :D jag vill oxå va brun :(
aa la iaf till lite på dansen och fort gick det oxå ;/  jaja tur att vårshowen är i vår :'D haha
va ju oxå till marieberg igår med mamma :) det blev iaf ett par skor, ett linne och en kofta ;) för dom som ville veta
nu blir det duschen:) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0