snart dax för skola igen..

hejhopp! :) dålig uppdatering yes i know, men jag har faktiskt inte haft ork eller tid så då blir det så, men mig gör det inget :D
Slut på prao veckan :( :) både skönt och tråkigt! saknare.
iaf. igår blev det Marieberg med Camilla, Lena & Magnus :) blev iaf ett linne(gina) och en tshirt(jack and jones) för min del :) sen va ju Takida på Jack and Jones så jag och Camilla spendera en viss tid där inne :') hah
aa sen åkte vi hem och gick ner och kolla när tror det va b-laget som spela :) sen gick vi hem och kolla robinson och tjocka :) sen senare åkte jag med Bror & Malin hem oså satte vi oss och kolla film :) schöön dag!:)
idag vart det upp med Malin & Bror till siggebohyttan och kolla mamma på julmarknaden, gick bara ett varv jag och malin köpte godis sen åkte vi hem igen :'D hah
aa och imorn börjar skolan igen, sen studiedag igen på tisdag :) skön början iaf!
ajaa, ska väl hoppa in i duschen strax och sen blir det kolla På spaning med Bridget Jones :)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0