snart helg!

tjenis!
skolan idag, typ drygaste dagen, typ 4 lektioner och 30 min rast emellan varje lektion! ;o hmm aja
börja men teknik och där håller vi på och skriver om "tekniken & människan" så där jobba jag bara på med mina fina hus :') sen hemkunskap, sannas jäla risifrutti. lena tjata om det hela lektionen  :'D hah
ajaa svenskan håller vi på med typ nån skriv grej, debatt artikel :) går kanoners! :)
aa sen på spanskan satt vi i datasalen och spela spel bara för titti är för schööön! :')
skönt att slippa skolan nästa vecka, vi har prao då :)  och på tisdagen då ska vi få grisinfluensan sprutan, men vafan jag praoar liksom i linde så jag får fan ta den själv, aldrig att jag sitter och åker till nora och sen till linde igen , never.
ajaa, imorn är det fredags mys :) blir kören imornkväll och sen åka bussen in till Jenny och sova där :D as najs! <3
hejsvejs! <3
+ appropå grisinfluensan sprutan, har ni sett elr ?
Dystoni är ett neorologiskt sjukdomstillstånd där den drabbade får ofrivilliga ihållande muskelsammandragningar som leder till vridande upprepade rörelser eller onormal kroppshållning. Ofta är detta mycket smärtsamt. Sjukdomen debuterar vanligen i 50-årsåldern. De drabbade är oftast kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0