Torsdag.. snart helg!

halojj! :)
hann inte skriva igår, eller jag orkade rent utsagt inte :)
Dansen igår iaf :D as najs!!! Dom hade gjort en dans förra veckan och igår skulle vi va i små grupper och göra en början och ett avslut och det skulle innehålla nått på golvet och ett hopp :'D Jag, Anna & linnea va seriöst grymmmast ;) hahah
ajaa, skolan har rullat på idag :) Sanna va inte i skolan :( men men imorn så :) har varit rätt lugn dag trots alla hål .. jag och wille stod typ och dansa på svenskan :'D haha eller ja.. wille va kissnödig men endå :) Hade spanska prov oxå :) Gick fasiken bra :D as nöjd!
Nu har jag seriöst suttit vid datorn och gjort klart So:n men hann inte göra någe till svenskan, men det kan jag göra och maila till anna isf :) har gjort lite på tekniken oxå så nu känner jag mig dukig :)
S.O.S Gute och Glee va ju bara ett måste idag oxå :) hjärnan behövde vila sig lite :)
Ajaa men nu ska jag nog hoppa in i duschen;)
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0