ensam hemma..

heluue :)
så himla skönt med lov nu! kunde verkligen sova ut i morse :) det är fint det, har vart själv hela dagen efter som bror jobbar och mamma, sen fick jag reda på att min bror ska sova kvar hos malin i örebro och mamma är på boda borg med jobbet så hon kommer hem sent! det är verkligen skiiit kallt inne eftersom kaminen inte vill få huset varmt nu när jag är hemma..
hmm, jaa min dag har annars varit deg dag :) verkligen skönt.

ja och nu när inte min bror kommer hem så har jag verkligen tråkigt.. så det får väl bli att gå och sätta sig vid teven med lite godis och loka och klicka mellan alla kanaler med 3 filtar om kring sig.. ser verkligen fram emot det.. (y'

jaja, ha det bra :)

+ fick ett mail idag som gjorde min dag iaf lite bättre, jag och jenny sökte till motivationslaget (golf) för typ 1 vecka sen och idag fick vi svar :) och båda kom med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0