innebandyturnering!

halojj! ;D
idag va innebandyturneringen :) ehm., ja vårat lag va ganska bra oså.. minst poäng av alla! känns riktigt bra ;)
Ida stog sista matchen måste jag nämna oxå och hon va kuuung ;o :) *stolt*
aa iaf vi förlora alla matcher, men men som sagtd et va Tim som sa att vi skulle ha kul så ;) hah
laget va;
Jag & Ellinor
Ida
Sabina
Felicia
Cilla
Noa
Oscar
Micke
och Tim :)
kanoners!
annars blev det inte mkt idag. :)
imorn är iaf jag och Helena inbokade på linde Statshotell :'d hahha vi måste ta den nu, så jaoo ska sova där imorn! blir nog bra.
hejsvejs och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha nejdå johanna! du är minst lika mycket fjortis som jag ! ;)

2009-10-28 @ 14:00:31
URL: http://feliciawidstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0