michael jackson <3

blev in te örebro och kolla på bio med mamma ikväll då :)
först var bussen typ 15 min sen... sen körde busschauffören som en galning så man trodde man skulle dö innan man kom fram!! ;o skämtar verkligen inte..
aa sen iaf kom fram :)
bioN satte igång och jag lovar jag kunde inte sitta still:D hahah jag satt med och dansa i varenda låt :'''))
gryyymmmmt bäst var den iaf! helt klart värd att se :) så passa på eftersom den typ bara går i 1½ vecka till :)
dansarna som blev uttagna va helt klart gryma! :) det va typ det jag kolla på :D hah
imorn blir det marieberg så nu blir det sängen så man orkar upp :)kanoners!
godnatt och sovgott alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0