Rosa mjukisar på väg jaoo! :)

chachaa!:)

dagen idag har gått undan, jag och sanna taggade syslöjd! :) där av rubriken!:) vi klippte till dom lite så vi gick runt med resterna som hårband(hippieband) hela dagen i skolan. rätt fina :)

sen blev det konsum som vanligt med Sabina :) sen in till örebro och jag och hanna hade lika kul på bussen som vanligt! X'D min tant! <3 :')
sen blev det upp på dansen och plugga och äta, sen träna sen bussen hem , pluggning där med.. nu är det ...  hmm.. pluggning!
asdryg vecka!
imorn so prov (judendomen) på torsdag är det redovisning av miljöarbetet! och fredag engelska prov! jiihoo. men men snart lov och det är efter längtat till tuuusen! <3
nu ska jag duscha och plugga.. hare bäst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0