snart heelg! :D

heluue!
försov mig imorse (y' vakna vid typ 5över halv 8, kanon bra! :)) blev bara upp och åka till skolan.
miljöarbete, jag och sanna är redan klara så nu är det bara att plugga på det!

svenska ordprov! gick faktiskt riktigt bra! :) svara på alla ord så det är jag lite nöjd med :) på spanskan satt linn och försökte få med mig på gymmet efter skolan med rasmus och bockholt :') haha orka seriöst inte! ;p men nästa vecka kanske jaoo!:D

seriöst veckorna går så hilma fort nu för tiden! sen andreas kom tbx till klassen efter operationen har veckorna gått as fort! ;o hmm ajaa! kladdkaka på mitt schema nu och ikväll S.O.S gute :DD och inlåst! :D kanorners!
hajj!

kul man kan ha bara en i klassen bryter armen och får ha en datorn att skriva på :'d <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0