Första dagen på påskloovet! <3

tjenä! :)
Imorse vaknade jag upp bredvid underbarade & älskade Sanna :) mysigt!
Dagen igår måste berättas först, packade påskkläder oså, ni vet förklädde,huklen,tights, oså till skolan :) För vi hade dom årliga påsktävlingarna, Jag, Sanna och wille satte igång på morgonen med att leta ord typ ni vet aa bra :) vi hade lite sånna här småtävlingar på morgonen sånt som ska göras :) sen bytte jag och wille om, satte på mig en gammalgubbskjorta, förklädde och hukle och Wille låna mina röda tights :'D hahah AS SÖT! ♥
Och så bytte alla om oså målade vi alla oxå :) Röda kinder, prickar och rött läpstift ;) En tävling va att alla skulle va utklädda eller iaf så många som möjligt! och om hela klassen va det fick man 20 poäng :) och hela våran klass klädde ut sig :'D hahah älskade 9F <3
Man fick ett ägg som man skulle ha med sig hela dagen oxå, oså skulle Elias kasta det till Shwana i klassrummet och självklart tappar Shwana det, så hela klassen avrt as sura XD sen fick vi iaf ett nytt för 9E hade haft sönder typ 2? ;o
ajaa.. tävlingarna gick och gick och det sluta med att vi kom 2a :) Men vi fick massa godis av Anna & Lena iaf ;) haha

Sen jobbade jag mellan 17-20 :) galant gick det, sen kom Sanna & Eva-Lena och hämta mig oså åkte vi till skolan för jag och sanna skulle på påskdiscot XD hahah va lite med Joel,Jonte,Pontus & Rasmus. men det sög as hårt så vi fick skjuss hem av killarna sen dansa och dampa runt på Sannas rum sen ist :'D
hahaha låg och as garva i sängen! :'D ROLIGASTE PÅ LÄNGE ASSSÅ! helt sjukt.. ;) haha men men,
vaknade halv 12 imorse. Gick upp och åt frulle. Sen kom mamma & Hans (mammas nya typ?) och hämta mig så åkte vi och köpte blommor sen upp till pappas grav ♥ länge sen man va där nu!
Sen har det bara vart chill hela dagen.. ska jobba imorn mellan 9-13 :) måla barn ;) haha sen blir det Sanna, ska va hundvakt :) Sen ska vi nog till Pontus och va med han, Joel, Jonte & Rasmus. Kanske sova där?  Det märks! (y):)

bilder kommer från påsktävlingarna senare ;)
det var det!
pusshej <3

påsktävlingarna förra året!

Hanna & Jolle från förra året :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0