fredagsmys? nejnej..

vakna as tidigt i morse.. vet inte om mamma prata med mig för jag svara på nått, annars har jag drömt eller pratat i sömnen :'D hah
iaf, inte gjort nånting idag. ;/ så jäla tråkig dag så det är sjukt!
ska iaf ta 5 över halv 5 bussen in till Nora sen och jobba mellan 5 - 20 :) Sen är ju fredagen borta, blir bara hem och kolla talang ;)
Imorn åker mamma till hans tror jag så jag är själv hela helgen ;/ as tråkigt! inte kan man åka till Sanna som typ vanligt heller nej för dom har örebro cupen! ;(
åh helgen kmr så sjukt tråkigt..

Men men jag måste önska mina tjejer lycka till på Örebro cupen! <3

bild från örebrocupen förra året! alla är inte med och vissa har slutat nu t.ex. jag ;) och självklart är nya med oxå :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0