heeelg!<3

tjenixen! :)
slapp cykla till mormor och morfar igår.. vet inte om jag skrev det men ajaa :)
dagen idag! började med nationella i matte på morgonen, första svara jag på rätt mkt. Andra blev det mest chansningar men men :) vad ska man göra åt saken.
Vi var på typ nån teater som vi själva var med i på so:n :) Om det var du... och 49 999 999 till.
eller nå hette den :) Vi dela upp oss i familjer, mini familj var Liam, Wille & Emina så bestämde vi att vi var familjen Andersson från Iran och Liam var farfar, Wille var pappa, Emina var mamma och jag var barn till Wille och emina. och jag var gravid och det va tydligen min farfar liam som var pappan :'D hahah
aa kul vare iaf!
slutade tidigare, slapp fysiken! :)
men nu måste jag göra mig iordning och packa grejer.... Ska in på steg 1 kurs, ledarutbildning på mosjö mellan halv 6 och 9 ikväll (y' jiiihaaa!
men men, får ju träna mina flickor i sommar så :))))<3

skriver kanske ikväll!
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0