hemma hos pontus nu :)

hejhopp i lingonskogen!
sitter hemma hos Pontus nu :) pojkarna lanar, nördar som dom är ;) Rasmus,Naj,Joel & Pontus. Passade på att ta Rasmus dator ;)
Sanna snodde jollepolles haha, förut nörda dom nu nördar vi ;)
hah ajaa idag. Mamma hade tagit min madras ur sängen igår så jag har sovit på en typ 1 centimeters madrass inatt... ;/ upp och jobba vid 9 iaf. Jag, Katrin(bossen), Lisa & Martina målade röda kinder och fräknar och jag och katrin hade förklädde och hukle ;) fina va vi! jag har suttit vid ett bord hela dagen, Målat små gulliga barn till påskkärringar och påskgubbar :') sen målat massvis med ägg.. fyfan hatar seriöst ägg nu..
Sen hem, Mamma gjorde lite påskmat, åt, hoppade in i duschen en snabbis sen åkte jag med bror in till Nora.
Så släppte han av mig vid Maria & Peter där sanna och hennes mamma&pappa var :) Fick fika och lekte lite med söta Simon!

Sen drog vi hem, va bara hemma en stund sen började vi cykla till Pontus, när vi kom utanför huset så stod Erik, som är tsm med pontus syster, utanför så sanna vågade inte gå in så vi cyklade upp till Sannas syster och satt och prata med Erika och hennes kille ;) skönaste!
Sen cyklade vi iaf ner hit och nu äre rätt chill endå :)
Sover hos Sanna inatt :* myyyysigt! ♥

ajaa pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0