living under your spotlight.

tjenispenis!

har jobbat på bra i skolan idag, otroligt nog. Svenskan gjorde vi klart muntliga nationella. Sen på matten jobba jag fasiken 20 tal!! :o 20 tal! :o jag kan knappt fatta det själv.. och alla var dessutom rätt ;s knepigt.. Sen biologin började vi med nytt. Typ vi ska göra eget arbete eller i grupp. Så jag fick värsta idéen som kommer bli SUPER! ;D
aa kemi brände vi upp våra bomullstussar oså. Sen olweus vare snack i aulan om skolavslutningen för 9:orna. ;/ palla..
Sen gick jag tidigare från olweus och gjorde Nationella c-delen i matte. Gick rätt bra faktiskt :) Nöjd iaf!

Fick tbx pmet som jag skrev om koncentrationsläger i svenskan av anna :) typ vg så nöjd :)

sen blev det in till dansen, Max höll mig sällskap :) haha jag råkade skjuta upp jåghurt i fejjjan och sen stod vi bredvid nybörjarna och dansa ;D haha lite eget oså men fiint!
Sen stannade han kvar och kolla när vi dansa. haha jag råka armbåda Sanna i ögat och hon slog mig och jag slog tbx och hon slog mig och massa :'D haha men men!

men nu tjatar mamma om att jag ska sova så
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0