love like this <3

tjollahopp ;p

Dansen igår, knät är typ pajj fortfarande ;/ men men.. bråk med mamma hela kväll! usch fyfan!

Ingen Sanna idag i skolan :( nej för hon var hemma och var hundvakt hon! SNÄLLT! Men jag har överlevt gallant iaf :) Mesta delen av skolan har gått till att umgås med Emina ;) var ett tag sen så det var faktiskt kul och skratt blev det :) maten sög så jag och sara körde på grönsaker och sen fick det bli Twister ;p nyttigt och bra!
Sen på matten satt jag bredvid wille, och han hade fått Det här är min dröm med Lorentz & M.Sakarias på hjärnan så han satt och sjöng den hela tiden, och det som var irriterande var att han kan ju inte ens hela!!!! :o
han har liksom suttit och sjungit : Det här är mitt liv, jag lever min dröm har tagit mig hit, lallalalal i en timme typ ;/ till slut satt ju jag där oxå och sjöng på den ;) hahah

Sen vart det iaf gå till mamma, smsa bror och sa att vi skulle ut till golfbanan så han kom och hämta mig sen hem och bytte om, och iväg till golfbanan ♥ Slog lite sen gick vi sista 9, gick ju inte världsbäst asså! typ 15de och 18de var dom som gick bra ;/ Behövs nog med träningsläger i helgen :)

men måste hoppa in i duschen lite snabbt och sen sova, fick reda på att jag ska göra nationella i matte imorn på a-tiden ist för kör ;/ plus att jag måste gå dit tidigare eftersom det är 100 min ;o och jag suger pung på matte kommer ju inte gå bra asså ;(
Sen efter skolan blir det i till örebro, ska gå på stan och kolla om jag hittar nå, SOLBRILLOR :D <3 sen blir det dans. Blir tare lugnt för nacken är fasiken mupp i huvudet efter förra veckan när vi krocka ;/ int bra..

puss & godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild :') elr inte <3 men ... JAG ÄLSKAR DIG IAF ♥

2010-04-28 @ 17:47:27
URL: http://saaannapersson.blogg.se/
Postat av: johanna

hihihii pusss <3

2010-04-28 @ 22:28:13
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0