lyckad helg

halojsan!

igår hur mysigt som helst hade vi det på klippat, tills typ Jens hoppa på ketchupflaskan och alla fick typ ketchup på sig! ;D haha och lite annat! Sen åkte iaf jag,sanna,jonte och pontus hem till pontus och kolla film och sen sov vi där :)

imorse vakna man upp i ett kallt skönt rum med Jonte :) Sanna & Pontus låg ute i bäddsoffan, haha. Sen kom dom in och la sig hos oss så prata vi och bara var allmänt sega. Sen vid typ halv 12 började jag och Sanna gå hemåt. Bytte lite kläder sen blev det upp till Åsa & Mats och fira mats ;) fråga inte, Sannas släktkalas asså :) Men träffa iaf min coooling Johanna :D och Åsa vart ju glad över att se mig ! såå sööt! <3
Fick fika oså där, sen körde Eva-Lena och sanna hem mig. Sen dess har det var deg asså ;o

och imorn är det skolan.. sen blir in och dansa. Jag ska sitta bara, fast det kommer aldrig gå för jag kmr endå vara med :) så kan det gå!
men nu blir det hoppa in i duschen iaf sen sängen! :*
pusshej <3


pontus, sanna & jag

pontus,sanna och johanna ;D snyggaste pooowsen jag har ;o

jollepolle, pontus, sannniii & juhännää!

sista bilden får bli på grillkungen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0