överlevde!

tjenixen! ;D överlevde fysen! knappt men jag gjorde det ;) mahah
Mamma väckte mig vid 7 då vare upp och följa med till ica först... bussen skulle komma 9! ;/ men men jag stämpla in mig och jobba i typ en timme :'D sen vart det örebro och gå till melinshuset och träna fys :)
sista träningen vare ;o så nu måste man träna själv! good luck with that, yeah !

kom tbx till nora vid 1, satt och vänta på mamma sen hem, inte gjort nånting sen dess. Kollat Ghost! :D älskaren! <3 Men nu när solen tittade fram så blev jag as sugen på att cykla! :D:D jag ska fasiken ut och cykla! :D haha rör på mig lite extra, det behövs nog ;) mahah!

Senare blir det nog iaf kolla film för hela slanten! ;) götttmoos!
nej men ska väl ta och hämta cykeln! haj! :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0