sjuuuuuuuuuuuuuuuk...

tjenixen!
igår när jag satt och vänta på dansen fick jag as ont i lederna och skelettet, låter konstigt liksom ont i skelettet. Men det kändes som om nån drog med en kniv i skelettet! ;/ usch.. hon i halsen had ejag oxå och dansar endå!?
När jag kom hem vart det duschen och sen sova.
Sov as dåligt och vaknar upp i morse med svullen hals, feber och ont i muskler och lederna som FAN!  och vi som hade nationella i matte idag, men jag hade iaf inte kunnat tänka.. liksom 100 min och feber oså?  nej tack!
så jag har legat hela dagen i soffan med mammas täcke och kollat lotta på bråkmakagatan och ronja rövardotter! :'D

Sen när postbilen kom gick jag ner och såg att det var ett kuvert till mig :D så jag öppnare! gråter, skriker och är underbart GLAD! :D
brevet var fårn skolan jag sökte i Uppsala! och jag kom in :D:D:D:D så ska till Uppsala 4 maj ;p

FEEEEETTTTTTTT MEEEDDD NAJS! ♥
men nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och sova! känner mig piggare så jag kanske går till skolan imorn men får se ;/
måste ju vara frisk på lördag :D

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0