typ fredag den 13???!!!

halojsan! :)
orkade inte gå upp imorse men kom upp till slut iaf :)
dagen började som vanligt med klassråd, sen vidare ner i skolan till syslöjden, syr ju en kjol. och seriöst. jag skulle testa den och självklart gåren sönder.... så jag började sy om det där vekade ;) och sydde på en kant och så srttade vi upp för jag ska sätta dit en dragkedja för jag var för tjock XD haha nej men iaf! sen när vi skulle plocla bort så skulle jag skjuta ner symaskinen och stänga skåpet, och den brukar vara as trög så jag tröck på som F*N och rakt ner på knät, blåmärke nu!
dansen värmde upp med styrka och sen körde vi på :) och självklart i sista hoppet i "black or white" så knäcker det till och typ sträcker det under knäskålen ( på andra benet än förut) ;o int skönt asså. sen när vi ska åka hem med bussen så krockar bussen och så smart som jag är sitter jag och typ dricker samtidigt och mosar läppen så typ fläkläpp nu men det har gått ner så så farligt ere int nu :)
inte min dag idag!!!

ska iaf hem och plugga när mamma har boxat klart! fysiken måste jag göra och massa ;/ men som tur är är det ju svenska hollywood fruar ikväll :D <3 älskarT

ajaa nu kmr nog mamsen strax så,
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0