hej

hejsan hoppsan i skogen!

älska torsdagar i skolan! helt seriöst! :D
Teknik! meee loove <3 sen rast typ 30 min sen hemkunskap, idag prov. Hade inte pluggat men gick väll bra endå :)sen typ hål timme sen svenska, där vi skriver om en författare och jag fick Selma Lagerlöf :D haha as söt, det är ju hon på 20lappen ;o och nils holgersson som hon ahr skrivit på baksidan :) Visste ni det? inte jag haha Therese satt och skratta åt mig men men :)
Sen håltimme, hela klassen satt typ och dega i cafeterian :) Jag och Sanna hade mysigast! ♥

Och idag gjorde jag nått som jag har velat gjort sen jag börja 7:an :'D Vi har ju en typ aa svårt att förklara men ni vet ställning som man snurra på när man var små? Den snurrade jag runt på i cafeterian :D hahaha göttmos!
Efter skolan blev det iaf hem, åt lite kolla lite teve sen blev det städning, iaf ett tag :) Sen vart det byta om och åka till golfbanan, stod och träna i typ 1½ timme med bror sen hade vi ledarmöte, sen gick sista 9 :)
gick väll la sisodär asså men men :)

imorn blir det iaf skolan, sen örebro och till Dormy och köpa golfsor, måste ha ett par andra tills jag får dom jag ska beställa :) Åker ju på träningsläger i helgen i sthlm så ja :) Ska försöka få med mamma in på marieberg en kortis oxå :p haha

ajaa nu ska jag sova !
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0