valborg!

valborg.. hmm aa sög typ. men vad ska man göra när jag ska upp om 5 ½ timme?
Jag,bror och malin åkte in till linde och kollade fyrverkerier och brasan och jag och malin sprang runt och lekte ta :'D hahah
sen blev det hem, packat bagen och lite av väskan :$ får ju liksom int glömma nå ;o
imorn kl.07.30 går iaf bussen från gustavsvik gk mot sthlm!
är där uppe till på söndag kommer hem på kvällen typ :)

Men vi ska iaf och spela och träna på Mälarö gk skytteholm. Aldrig vart där förut med låter bra!
men nu måste jag ladda in musiken på mobilen och soooova!

men folk va sociala imorn och hela helgen! kan behövas <3
skriver väll igen på söndag kanske!<3
puss & godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0