vill ha sommar!

nu längtar man verkligen till sommaren! vill bara sluta skolan, börja om på nytt och lära känna nytt folk och allt :)
sommar 2010 kommer bli underbar! ♥
har fan as ont i läppen, inte för att klaga men men ;D
b-tiden satt vi några stycken i mysrummet och prata massa skit, sen på so:n höll Shwana i lektionen :) om muslimer oså, var faktiskt skönt att ha nån annan som hade lektion, och han var ju as duktigt :) hah
sen rulla dagen på med massa lektioner..
efter skolan gick jag,dessi,vendela och jesper till biblioteket för vendela skulle lämna böcker så vi passa på att kolla på våra hus som står där på utställning ;)
mitt hus är as najs! svart,grön dörr och rosa tak. Den ni!
drömhuset där asså
sen gick jag till mamma, åt lite sen åkte jag hem och sen vart det vidare med Bror till golfbanan och träna lite. Sanrt dax för första tävlingar så man måste ju börja träna ute efter all träning i hallen..
 ska ta och hoppa in i duschen nu för jeflar vad klockan har dragit iväg :o

imorn blire iaf skolan till halv 4 och sen in och dansa :) bara 4 ggr kvar med den imorn :o sen ere showen kvar! ;/ ojoj..
ajaa
pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0