winds of change

tjenixen! <3

är helt slut, både kroppen och huvudet! usch :) Kursen i lördags mellan halv 9 till 4 ;) fick sluta tidigare för ingen lyssna typ i slutet endå :'D hah åkte med Hockeytränar micke och hans fru hem, dom släppte av mig vid shell oså gick jag till MillaN men bagen och väska :'D haha <3
chill typ hela dagen ;) duttävling och vem vann?? jo johanna <3
Bakade pizza, as god :D hahah även fast det blev lite fel här och där men tror vi får jobb på typ berraburra nu ;)

hahah jag låste in mig på toan oxå XD jag vred lite många varv oså vred jag bara ett tbx oså stod jag och vred där ett tag tills jag kom på att jag var tvungen att vrida lika många tbx som jag vridit när jag låste (y' men jag hittade lindeskolans skolkatalog iaf ;) 
var  uppe typ till 1 sen gick vi och la oss ;)
Camilla somna typ direkt i sin säng och jag låg på en luftmadrass XD haha vakna typ vid 9 av att jag låg bokstavligen på golvet, luften var puttsväck! :'D
men men, slöat hela dan :) vi var iaf ute och gick med dexter ;p

aa sen nu på kvällen har jag cyklat och mött "lillasyster" och bara pratat :)
skolan imorn sen blire in till örebro och dansa, inte många ggr kvar nu. 4 tror ja ;o shit! ajaa
msåte hoppa in i duschen nu :*

pusshej <3


seriöst älskar låten! min pappa brukade gå och vissla på det i början när han levde! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0