2 veckor kvar!

hejsan hoppsan! :)
Jobbet gick galant, bar att min stängnings partner inte kom men Sofia kom som blixten och stängde med mig :))
Kom nyss hem från la familia Gehrman, har vart och hämtat mobilen jag fick låna av ph <3 :)
jag och moa planerade lite när vi ska öva smink och håruppsättning på henne tills bröllopet som redan är på lördag :O GALET!!!

och jag har bara 2 veckor kvar i Nora nu! oxå GALET!!!!! :D:O Sjukt, osannolikt men gryyyyymmmt skönt och roligt! komma bort och börja om liksom. Och visst kommer man sakna alla vänner här hemma men om dom är riktiga vänner har jag ändå kvar dom även fast jag kmr bo 20 mil härifårn men ;)
ÅÅÅHHH Är sjuukt taggad på allting nu för tiden! Göteborg nästa vecka och det kmr oxå bli GALET! :D haha mkt galet i detta inlägg..
Och jag är taggad på örebro imorn asså.. Tror det blir en sväng in asså! :) Lillasyster kunde inte bli med.. jag som planerat en mysdag i Örebro ;/ hmm ajaa! Skönt att åka själv :) men får se hur det blir! Men ska gå och dejta sängen nu! :*

PUSS & GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0