film tajm!

jahappsan! Det blev som sagt örebro idag för min del. Väl när jag stod och vänta på bussen kmr det en tant och börja babbla på om allt möjligt med mig och till slut önskade hon mig lycka till i Uppsala :') guuliigt! hah!

aa dagens köp blev iaf en tröja(långärmad) och ett linne från Gina :)

denna tröja :) ÄLSKA! <3


så ser den ut på oxå men ajaa :)

och linnet! :) hah gult och det lyyyyser verkligen om det men snyggt vare så :)

men nu ska jag kolla på the wedding singer! :*
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna har köpt samma vita tröja som matilda!!!!!

2010-08-04 @ 01:11:59
Postat av: johanna

haha äre så!? såå snygg :)

vilken matilda btw? känner jag dig :)?

2010-08-04 @ 21:40:25
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0