flytt imorn!!!:O

imorn smäller det! Känns helt otroligt nu, sommaren har gått så fort...

Sanna kom ju hit igår med en stor godis påse! :) Vi packa lite granna eller ja la mina kläder på golvet;) haha sen gjorde vi mat, vi slog till med pommes & korv :) fint asså! Sen åkte vi med bror min ut till gofbanan och spelade 9hål :) Sanna träffade faktiskt bollen :o :D haha hon var så duktigt! Så nu har vi strykigt golfen från våran sommarlista! ;) Jag sänkte mig! Jihaa

Vi åkte hem och alla tre satte sig framför teven med en chips skål och en godis skål ;) haha tjockisar :s Pontus gick och la sig rätt tidigt men jag och sanna kollade på "Liftaren" en liten skräckis sådär så båda satt helt klistrade inne vid teven :') haha framåt 2 hamnade vi i mammas säng coh somnade som två små prinsessor där inne! Vaknade vid 11 av att Pontus väkte oss sen har vi degat fram för Paris Hilton my new BFF hela förmiddan :)
Sen när Sanna åkte hem och vi kramades så kom tårarna i ögonen! Kämpade för att hålla tillbaka dom verkligen!
Imorn flyttar vi ifrån varandra! :( usch!! känns hemskt..
Känns som att man inte vill längre, sitter här och har gråten i halsen! :'(
Men det blir nogbra när man väl kommit upp! Kommer ju vara jobbigast i början.. Tur att jag har min kusin i Uppsala och moster asså <3
jaja nog pratat om det nu!:)
Måste packa alla kläder och smågrejer nu!
Imorn kl.8 åker jag, mamma och mormor mot Uppsala:)
Nu gråter johanna så hejdå så länge!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0