första dagen är avklarad!

och jag går här med i 1B ;) haha låter som man har börjat på lågstadiet! hah 1B
jaja! ser ut och bli e bra klass iaf! :)
När jag kom dit i morse stod det massa utanför och då tänkte jag ja här ute kan jag ju inte ställa mig helt själv :o hur skulle det se ut? Första dagen och allt.. ja där står mobbade Johanna;) haha
nej så jag gick in ist! och tur det kanske? För där inne stod det 3 tjejer som skulle börja på samma skola som mig! Gick och kollade på listorna om jag skulle få gå i A eller B, vilket ja ni fattar att jag hamna i B :)
Så jag började prata med tjejerna och det var typ 25 min kvar tills vi började så vi hälsade på varandra och snacket flödade på! En av tjejerna skulle jag gå i samma klass som, Ingrid! :) Super trevlig och söt tjej :)
Vi gick tätt in tsm och satte oss vid samma bord. Vi "kände" ju iaf varandra ;)
Resten av klassen rullade in och våra mentorer, Frida & Tobbe (tobias). Micke kom oxå, men han ska vi inte ha förens nästa år :) Dom babblade på och vi fick massa papper som ska tbx imorn med påskrift av föräldrarna, aa jo tjena! Men berättade för Frida och hon fattade läget.
Vi fick nyklar till våra små skåp och ingrid fick sitt först :'D haha men hon ville inte gå ut själv så självklart satt hon och vänta på mig :) Hon fick iaf sitt på undervåningen medans jag fick mitt på övervåningen, numero 8.
Dagen fortsattes med prat och prat och papper och lekar ;) Sen klart slut!:)

Så fick jag skjuss av Ingrid på hennes vinglande cykel hem :) haha eller typ hem till henne så gick jag därifrån sen. Men imorn ska jag cykla till skolan. Kanske tar sällis med Ingrid;/ hmmm...

aa har vart helt död när jag kom hem, gick in till Sandra en stund när jag kom hem och berätta om en snygging vi hade i klassen men han skulle tyvärr gå i den andra :( attans! men jag ska endå tillbringa en del av dagen tsm med han imorn ;) haha
Aa satte igång och lagade mat när jag kom hem, slog till med fiskpinnar & potatismos, haha mästerkocken! :D
Sen har jag degat i sängen och kollat på Sex and the city ;) så trodde jag klockan va typ 8 eller nånting men inte då! tiden går sååå sakta... det va nog bara för jag kom hem vid typ halv 1 sådär..;/
Ja nu orkar jag inte skriva nå mer för jag är sjukt trött.. kanske ska gå in och kolla vad Sandra & Malin gör:)
PUSS



mitt schema!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0