fredag! :D

tjolahopp!
Seriöst.. Det känns inte som fredag ;/ Men det är nog bara för att vi började skolan i onsdags.. :)
Men men. Ska börja med att berätta lite om kvällen igår! haha FÖR kul! :)
haha aa som sagt skrev ju att jag skulle till Gränby med Ingrid & Hillevi. Men det vart ändrade planer.. För Lovisa påminde mig att vi skulle ha grillning här vi tövädret med alla elevhem för dom som va nya oså då :) Så åkte till Gränby och handlade sen gick jag och träffa Ingrid & Hillevi en stund innan jag cyklade hemåt och mot korven :'D haha
Alla tillsyn var här, tilloch med bamse :) Sen på kvällen bestämde vi här på våningen att vi skulle ha filmkväll & äta av Sandras Cheesecake :) Så jag och Lovisa började välja film! och sen så kommer Sandra på att hon har ingen skartkabel eller vare heter :'D Så jag, lovisa & Sandra cyklade i rask fart mot Gränby :'D haha Roligaste cykelturen ever :D Snabbt tillbaka och koppla in allt men då ville inte teven funka :( Så vi tejpa lite och sen vart det bra! Så Vi mulla och kolla på She's the man :) mysigt!

Idag i skolan har vi har mångkamp med faddergrupperna + en lärare :) roligt! Juckboll och jag har suttit på Micke(lärare)s axlar och Rullstolsrejs :D ojojoj säger jag bara! ;) hah
Fick sluta tidigt som vanligt coh jag & ingrid cyklade hemåt! :)
När jag kom hem ser jag att det är en tjej som håller på att flytta in, så frågar om hon ska flytta in här på Tövädret och hon svara ja. Då frågar jag om hon skulle flytta in i 3:5 och hon svara ja då oxå :( Så nu har jag en rumskompis!
Men hon åkte hem sen så hon kmr på söndag igen :)
Men nu äre räser här asså.. har duschat och håller på att sminka mig coh nu ska jag välja kläder och ja allt!
Ingrid & Hillevi ahr dragit med mig på nånting :) jaja kan va kul och träffa Uppsala bor :)
men nu ska jag kila ska vara hos ingrid kvart över 6! :)
Ha en bra kväll
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0