godkväll godkväll!

ja vilken dag säger jag bara!
Idag har äntligen lektionerna börjat :) Känns liite konstigt att man säger så.. brukar vara tvärtom;/ hmm men vi har ju lekt så mycket och hållt på hit och dit så nu vill man bara komma igång.
Så idag vart det ut till brandstationen igen:) Men nu var vi i våra uppdelade grupper, tur att man ialla fall känner Sandra & Jessica :) Vi startade med SMO på morgonen, fråga inte vad det står för det vet jag inte ens själv:) det är iaf brandmansgrejen med Markus & Patric :) Vi gick igenom hur man blir brandman och där satt jag och lyssna för fulla muggar! Sen typ lite bilder och sen gick vi igenom framtida schema! Tagga till v.36 :D Sitta i den där containern! <3
Sen gick vi runt på brandstationen, kolla på bilarna osv. Andra lektionen var gympa gjorde inte så mycket där heller, gick igenom vart omklädningsrummen var och vad vi skulle göra och sen körde vi lite gympa sådär :)

Sen mat, roligaste grejen att dom åker ut med mat till oss, typ en som här caintringgrej(jag vet inte hur det stavas!!!)
Gulligt av dom iaf! :)
Sen sist, matte där gjorde vi multiplikationstabellen och jag var typ klar först :D STOLT! hejja Christina som lärt mig allt ;D haha
Sen blev vi indelade i grupper och då satte vi igång med ett matte häfte som vi ska fortsätta med på fredag tror jag :) och sen slut!
Så gick jag och Sandra till bussen och sen följde hon med mig och fixa ett till ungdomskort till mig tills på fredag och sen åkte jag hemåt:)
Jag & Strömner gjorde omellet och sen for jag upp till Gränby C och shoppade lite med Ingrid :)
Det vart iaf 2 tröjor från Gina, och en ring:) och nagellacksborttagning :'D hah bra stavning där men men.

Kom hem, gjorde inte så mycket. Blev inkallad till Lovisas rum och där blev jag fast för hon skulle lägga ut sånt här papper ni vet som man lägger på golvet när man målar! men hon ska ha det där hela tiden så jag vart flytthjälp och till slut så stod alla möbler för dörren så då var jag fast! Tur att hon hade teven där inne så man kunde kolla på fångarna på fortet åtminstånde :)(y)!
Kom iaf ut därifrån till 20 i 10 och då var vi så hungriga så då vart det kvällsmat och sen kommer Sandra hem och frågar om vi vill ha cheesecake och det hade vi tjatat om så det åt vi :D lika gott som vanligt!
Duschat en snabbis nu och ingen Sanna på rummet inatt heller så nu kan vi snarka hur högt vi vill :D

SOVGOTT! <3

ps. bilder från dagen kommer upp imorn ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0