Håkan Hellström!<3

Godkväll :)
Sitter här och chillar nu efter en kvälls jobb och lyssnar på bästa Håkan Hellström! Seriöst ingen är bättre :D Är bra sugen på att kolla på honom till hösten ;) Fett najs!!! <3

ajaa, Dagen blev ju iaf att jag åkte och hämta Moa och hon satt som klistrat mot mig när vi åkte hem och typ satt och skrek "jag kmr ramla av!!!!!". (så dålig är jag väl endå inte på att köra?) Aa vi överlevde iaf hem och då gick vi in och tog det lite lugnt! Sen börja vi gå ut och fixa hår och sminka :) Hon kmr bli så fin!
Sen hoppade jag in i duschen iaf och åkte iväg till jobbet! Det saknades en person där på kvällen men med Anna så löste allt sig som tur va! Jag och Karolina stände iaf och när vi larmat på och allt så kom jag på att min hjälm va där inne :o hahah! bra johanna.. Så det blev att låsa upp och trycka alla koder och shit och hämta och göra om allt igen! :) hah typiskt right?

Kom iaf hem till slut och nu sitter jag här! Ska väl ta och lägga mig snart eftersom imorn är det Regionskval och jag går ut i andra bollen kl.07.40 imorn biti! Sen andra ronden går jag ut 12.55.. Golf är väl en härligt sport? Eller?
Ska iaf åka och jobba om jag hinner det efter golfandet. :o Fullt upp! Annars blir det nog en tripp till mormor och kolla om hon hade grejer till mig tills jag flyttar! :)
Tagga om och packa för Göteborg på måndag och ytterligare 4 dagars golfspelande! :)

jaja! nu blir det väl strax sängen så sovgott på er alla!
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0