Hejdå Nora!

ja, nu känns det lite konstigt asså.. Jag ska flytta! Och det är ju liksom inte så att jag bara ska flytta typ in till Nora eller Linde nej jag ska flytta till Uppsala!? liksom wtf! ;) Pirrigt, nervöst och sorgligt är dom känslorna som flödar rujt i hela kroppen nu. Känns som om man bara lämnar alla här hemma :( Känns som om man inte vill längre, man vill stanna kvar här där man har all trygghet och alla vänner men icke..
Ska förbi Sanna en sväng på morgonen coh då kmr tårarna komma kan jag ju säga :( BLÄÄÄ

Jag kommer dö i Uppsala av ensamhem... ALLA MINA VÄNNER MÅSTE KOMMA UPP!! kommer dö utan er :(
Och Sanna hon får ju iaf en till vecka i Nora eftersom hon flyttar på söndag :( <3

ajaa nu kan jag inte skriva mer för då sitter jag snart här och gråter floder och nu måste jag packa det sista!
skriver när jag är i min nya stad..
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Usch denna morgon var jobbig :( jag har en hel vecka kvar att plågas med att vara kvar i Nora, inte det roligaste kan jag tala om, jag älskar dig ♥

2010-08-16 @ 15:44:53
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

att den var! det är bara att du ringer älskling <3

I LOVE YOU

2010-08-17 @ 10:11:55
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0