hemma i Nora

tjenixen! :)

Känns liiite konstigt nu asså att man sitter här hemma, liksom Örebro, Nora, Öskevik?
Nej jag bor i Uppsala :) hah
Aa ska börja från början av dagen, Imorse var jag så jäkla trött men pallra mig upp tillslut och åt frulle och sen kom paniken! SKOLFOTO! Vad ska man ha på sig? Solen tittade fram och ja 20 i 8 tog jag bara på mig nånting och tänkte "ehh vafasiken.. det är bara ett skolkort?" Så på med avklippta legins, zebra linne och en grå kofta sen skola here I come. Plattat hår och cykel går inte ihop, Skickade iväg ett sms till Nisse och fårga vart hon var och så cyklade jag och hämta upp henne och sen vidare till skolan :)

Började dagen med vård&omsorg som ni kanske har läst och sen dom andra lektionerna.. och ja att jag cykla till gärnby och hem vet ni säkert och så packade jag. och till slut kom jag iväg mot bussen! Mötte Sandra och så kramades vi och sa hejdå! Men sen hoppade jag på bussen med min stora väska och en fullproppad liten väska :) hah gick mot bussen och jag skulle åka med 774, så gick jag på oså fråga jag om bussen gick till Västerås bara för att extra kolla liksom. Då säger han att den inte gör det? Så då tog jag 804 ist för den stod det Västerås på iaf. så jag tog en tidigare buss :) men kom senare till västerås iaf. Väl där skulle jag ha fått väntat i typ 20 min på bussen mot Örebro, men icke då! nej bussen var försenad 45 minuter!! JIIHAA
Där satt Johanna och frös som en gris:o
Så jag har suttit ute och tpy förfrysit i typ 1 timme så nu har jag ont i halsen ;/ ännu bättre..
Men men tillslut kom bussen och den var proppfull! och jag skämtar inte! Så jag fick sitta längst bak bredvid en tjej. trång vare men jag satt och dundra på musik i hörlurarna hela vägen så det gick rätt fort!
Mamma stod i Örebro och hämtade mig och på vägen hem svängde vi förbi hemma hos mormor&morfar. Så satte mig och kollade friidrott med morfar! :') han är så söt <3 hah

Sen vart det hem, äntligen! Så ja.. Noramarken imorn, Ska vara med min Sanna <3
Men antar att jag ska träffa en hel del andra oxå :) Alla saknar Johanna!

Men nu är jag sjukt trött så nu ska jag nog göra iordning för sängen :*
PUSS


Nisse tog en bild på mig idag efter skolfotot! Så där har ni outfiten ;)

Kolla hennes blogg oxå här, Nisse!


Kommentarer
Postat av: Sanna

sötnos :D

2010-08-28 @ 01:14:54
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0