Hemma!

Hemma från en sjuuukt rolig vecka i Göteborg! Spelat på riktigt fina banor! LISEBERG! ;D
ohjess! Vi kanske inte spelade världs bäst men vi var fasiken inte dåliga! :)

Och nu kommer man hem till packning! Mamma har vart och köpt lite grejer till mig, sånt där bra liksom som typ stekpanna och ja det kan ju va bra att ha liksom :)
hahah och snart kommer min bejb hit! Så vi kan kolla lite film och gråta tsm innan vi flyttar ifrån varandra <3 Det kmr bli pool i huset kan jag ju säga! :o ojojoj! :)

Men jag slänger upp lite bilder här nu!
Först lite bröllop och sen lite göteborg!


sötnos moa, efter jag fixat hår och klänningen va på!

En johanna med skumpa i handen! :)

Det fina brudparet!

jag och älskling ph :)
Aa resten kommer upp på fejjan!

Efter Kålerado ;) haha Chrille va blötast iaf :)

haha :) Chrille!

jag och Rodney! :)

första åket i balder! :)

ajaa resten av bilderna kommer oxå upp på fejjan! nu ska jag byta om för snart kommer Sanna :*<3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0