home sweet home!

ÄNTLIGEN HEMMA I UPPSALA!

Har vart kul att ha vart hemma och träffat Sanna & lite Norafolk men vafan.. Nora liksom?! Lägg ner asså :) Det är skönt att ha flyttat ifrån det och det märkte man nu efter helgen! :)
men men, helgen har iaf vart såhär för min del:
Lördag: åkte till Sanna runt 2 tiden där, vi gjorde oss iordning och gick ner på stan!
kom hem åkte och åt mat, sen vart det lite chill innan Sanna fick damp och tvinga mig att byta om! Så vi bytte om till lite finare kläder och fixa oss.  Sanna dampa lite till och så började det regna så vi bytte om igen och Sanna dampa hah nejdå skoja :) Men vi bytte om iaf till lite varmare kläder och sen fick vi skjuss ner. Va typ inge folk ute men vi gick runt där nere, träffa lite folk :) men vi var typ bara där i 1 och en halv timme för det sög så då ringde vi efter Eva-Lena som snällt kom och hämta oss, vi åt en nattmacka och gjorde popcorn och gick upp och hämtade Lejonkungen och massa pippi filmer :)
Så vi bytte om till myskläder och satte på Lejonkungen! och jag grät :( och vi sjöng med i sångerna och det var underbart! :) hah <3 Faktiskt, tänk er själv att där sitter du själv på golvet inlindad i täcket och din bästa kompis i sängen så sitter ni där med tårar i ögonen och sjunger "Känn en doft av kärleken.." Så härligt var det, kärleken bara flög runt i rummet :D
Sen vart vi så trötta så vi kolla aldrig på pippi, men vi gosa ner oss i sängen och somna direkt som två små barn!

Idag: gick vi upp vid halv 11 och åt frulle, jag kollade på när Sanna packa lite smått och sen kom mamma & hans och hämta mig. Vi åkte ner på stan och gick runt där. Jag köpte en plånbok och en tavla :D Awesome! bilder kommer imorn!!
Sen vart det mot mormor och morfar där min broder oxå var, fick fika och så :)
Och mormor hade gjort 5 lådor med pangkakor åt mig <3 :D HAPPY! Så fick jag lite hallon & blåbärspaj med mig oxå! :)
Sen for vi hem och packad och sen vart det bråttom må ni tro!!!!
Jag höll på att missa tåget till västerås.. och jag fick stå upp hela vägen, typ 1 timme och 10 min! JIHA sa jag då! :) Kom av och väntade på bussen oh släpade in alla mina vaskor, hade ju med mig som sagt lite extra ;)  och bussen åkte, så satt vi fast i värsta bilkön!!! seriöst så jäkla sakta gick det men resten av vägen blev det räser så det jämnade ut sig lite ;) haha klev av bussen och hoppa på 10an och kom hem, skickade iväg ett sms till Sandra som kom ner och hjälpte mig bara upp mina grejer, sen har jag bara packat upp lite och duschat och nu ska jag sova för jag är typ as förkyld och jag måste till skolan imorn, eller måste och måste jag vill faktiskt:)
men men!

Sovgott!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

ja det var fan bättre hemma framför lejonkungen :D <3

2010-08-30 @ 18:44:50
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se
Postat av: Ingela Rosengren

Va söta ni två är<3 Nästa gång får ni umgås med mig!!

2010-08-30 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0