jag vill börja dansa igen!!!!

hejhopp i skogen :)

Hade sovmorgon imorse! As skönt, bara till 10 men endå. så gick upp vid 8 och åt frulle och så :) Kom till skolan och så började vi med Estet, bild... helt seriöst, vi ska förstora upp en del av en bild, alla fick varsin bit av bilden och så ska vi förstora upp dom och sätta ihop dom sen till en stor bild! och jag fick ju typ den svåraste! :o den ska vara klar nästa vecka och det kmr typ ta ett år för mig ;/ vi målar liksom med kol oxå... men det är bara uppvärmningen för vad vi ska göra sen ;) mahah!

Sen hade vi iaf lunch, så vi traskade upp och när vi kommer upp ser vi hur typ några killar i våran klass kommmer ut lika snabbt som dom kom in! Aa tror ni det var fullt eller? Kön gick genom hela matsalen, ut ur matsen och ut i en korridor! mm jag skämtar inte, så jag, matilda och sara drog tillbaka till skolan och hämtade pengar och gick och köpte varsin macka och en merflaska var :) dagens lunch!

Sen satte vi igång med mediciniskgrundkurs. utan lärare och vi jobbade faktiskt bra allihopa! :) Bra gjort 1B!
Sen på vård&omsorgsarbete vart det en annan sak :'D haha vi skulle redovisa våra collage som vi gjorde förra veckan och jag, matilda, sara & jessica började! as fin! :D

finva? :) haha

aa och sen slutade vi typ 10 min tidigare om nu det va nått att komma med så jag cyklade hem och gjorde mat, och sen satt jag bara och kollade teve med Sandra och Sandra somnade! och då kom Felicia ist :) hah

och här är sandra när hon sover!:)

Sen vakande Sandra och så gick vi till Gränby och handlade, johanna blev lite fattigare när hon köpte en miniräknare för 700 kr!!!.... och sen köpte vi frukt och jag köpte mjölk och smör för er som vill veta det :)
Och sen traskade vi hemåt, oså gick vi in till kossorna! :D haha as läskiga.. Dom bara följde efter oss när vi skulle gå ut och nu har jag och Sandra en egen kossa har vi bestämt! BENGT!


BENGT <3!


Sen nu har jag bestämt med Lovisa att imorn ska jag med på prova-på-vecka med Dans! längtar <3 så imorn blir det locking och balett ;) spännande!
men nu ska jag våga håret så
GODNATT & PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Ingela Rosengren

Kossor kallas för tjurar när de har "tofs" under magen!:)

2010-09-01 @ 14:56:18
Postat av: johanna

sv; jaja! men vi tyckte att han kunde vara en kossa han kanske är bög!

2010-09-01 @ 23:22:36
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0