Johanna <3 Brandstationen

hejsan hoppsan alla glada :D

Idag bart det gå upp lite tidigare eftersom 1orna skulle åka 8.30 från stationen. Men det gick galant! Eva åkte med oss :'D haha skönaste människan helt seriöst!! haha så söt, eller ja inte söt men ja :) hah
Vi satt typ och vänta jätte länge men sen samlades vi i våra faddergrupper! och sen har vi gått stationer hela dagen typ :) Vi var ju bäst på skidorna iaf! haha vi fick inte ens köra det andra varvet ;) haha
jiihaa! och vi vann inte idag heller..
Men sen traskade jag, Gunilla, Sandra & Nisse (Ann-lousie) mot Ikea och hoppade på en stadsbuss där :) Sen gick jag och Gunilla till stationen så åkte jag hem, gjorde lite mat sen cykla jag snabbt till Gränby C och köpte presentkort till Julia! eftersom hon fyller 17år idag :D GRATTIS <3 Så snabbt hem bytte kläder på typ 1 min noch sprang till bussen :)
Mötte Julia vid stadshuset och så åkte vi vidare hem till henne och då står min moster där i köket och gör tårta :'D hah mummma! <3
Så fick jag tårta och sen mat på det :) Så beställde vi bussbiljett till mig tills på fredag då jag ska hem till lilla Nora! :)
Skratta med Julia så jag fick kramp i magen och lurade Sanna <3 :) Mina dumma blondin!<3

ja, men helt ärligt.. jag trivs riktigt bra här i uppsala!:o visst det är tidigt att säga det men jag verkligen trivs :D Det är as skönt! Sanna verkar trivas där i bonnelandet dit hon har flyttat nu :) Vi ahr bytt roller! ;)

Men men, nu ska jag hoppa in i en snabb dusch för imorn blir det tidigt för imorn ska vi till brandstationen och börja ha riktiga lektioner! ska bli riktigt skönt :)jiihaa!

PUSS & SOVGOTT <3

Kommentarer
Postat av: Kusin Frida

Gud va kul att du trivs :D måste få komma å hälsa på! så kan vi shopppppa ;P ses säkert i helgen.. Pusss o kram

2010-08-24 @ 22:57:02
Postat av: Sanna

Ja det har vi gjort, men jag skulle trivas ännu bättre om du inte var så långt ifrån .. <3

2010-08-25 @ 21:17:18
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0