Johanna 3:5 här igen

hej igen! :)
Är helt död i ryggen och fötterna efter en hel dag på stan med Julia. Det började med att vi gick mot Cultus(min framtida skola) det var inte så svårt. eller i början svänger man rätt mkt men efter man gått under vägen är det bara rakt framtill järnvägen och där ska jag svänga till höger och sen under järnvägen coh sen framme :) Det tog ett tag att gå faktikst ;/ Börjar 9 imorn så jag ska börja gå 8 tror jag :'D hahah hatar att komma sent, såå pinsamt:) och det tar ju typ 35 min. 40 om jag går fel så ;) haha bäst att vara ute i god tid!

och nu börjar det regna här oxå.. jiihaa!
och hungrig blev jag oxå;/ En av mormors matlådor eller nudlar? hmmm.. NUDLAR!



som ni ser så står en säng fortfarande tom... men rummet är rätt stort :)

klart slut från Johanna 3:5

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha va sött erat rum ser ut :D

2010-08-17 @ 21:27:30
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

haha sött? gult och fult om inte annat :'D men det är stort iaf

2010-08-18 @ 15:42:34
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0